Szállítási és fizetési információk

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 16 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.

Amennyiben a megrendelésed adataiban módosítást szeretnél pl. termékek mennyiségében, szállítási címben, számlázási adatokban, kérjük, hogy a rendelés leadása után azonnal, de lehetőség szerint mielőbb jelezd nekünk. Ha a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, akkor a termékekkel kapcsolatban már nem, a szállítási cím módosításán pedig korlátozott ideig tudunk változtatni. A számlázási adatokat a számla sztornózásával, majd újra kiállításával tudjuk javítani.

Amennyiben a rendelésedet hétköznap 16:00 óráig leadod, akkor a csomagodat jó eséllyel másnap délelőtt átadjuk a futárszolgálatnak, így a rendelésedet az átadást követő napon házhoz szállítja a futár, vagy az általad kiválasztott CsomagPontra kerül, ahol átveheted.

A pontos kiszállítás időpontjáról emailben és sms-ben is kapsz tájékoztatást a kiszállítás napján, vagy arról, hogy mikortól veheted át a csomagod a CsomagPonton.

Ha a rendelésedet péntek 16:00 után, vagy hétvégén, esetleg ünnepnapon adod le, a feldolgozást a következő munkanapon kezdjük meg.

A futár kizárólag munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között, a vásárlás során megjelölt szállítási címre kézbesíti a csomagot. Szállítási címként tehát olyan címet adj meg, ahol ezen időszakban tartózkodsz a megadott napon, és át tudod venni a csomagot, ez lehet akár az otthonod, de a munkahelyed is.

A futár a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Ha első alkalommal nem veszed át, a futár telefonon fog egyeztetni Veled a második kézbesítés helyéről és idejéről, és a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.

A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futár visszaszállítja a csomagot, mi pedig töröljük a megrendelésedet.

A megvásárolt termék(ek) kiszállítása a GLS Futárszolgálat közreműködése útján valósul meg.

GLS Futárszolgálat címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálatának elérhetősége:

Munkanapokon 7.00 – 20.00 érhető el.

Telefon: (+36 29) 886 700
Mobil: (+36 20) 890-0660*

*Nem emelt díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.

GLS Futárszolgálat csomagkövetési szolgáltatás elérhetősége:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes csomagszám (referenciaszám) megadásával.

GLS Csomagátvételi Pont szolgáltatás:

Amennyiben rendeléskor a webáruház honlapján a GLS CsomagPont szolgáltatást választottad, akkor a csomagodat átveheted a Hozzád legközelebbi GLS CsomagPonton. Ez lehetséges az ország több mint 400 településének több mint 900 pontján.

SMS értesítés
GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesít, amikor megérkezett a csomag a kiválasztott GLS CsomagPontba. A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheted át csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával.

Bankkártyás fizetési lehetőség
Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, valamint számos üzletben bankkártyával is fizethetsz. Keresd az erre vonatkozó információt a GLS CsomagPont térképes keresőben.

Nyitvatartás
GLS CsomagPont üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, akár szombaton is kényelmesen átvehető a csomag.

Gyors átvétel
Csomagodat gyorsan és egyszerűen átveheted az általad kért GLS CsomagPonton. Akadályoztatásod esetén a meghatalmazottad csomagszámmal és érvényes személyi okmánnyal átveheti csomagját.

Csomagautomatába azok befogadóképessége, és a webáruházban feladott csomagok mérete miatt nem áll módunkban csomagot kiküldeni!

 

A GLS Futárszolgálattal történő házhoz szállítás díja Magyarország területére történő kiszállítás esetén bruttó 1.990 Forint.

A rendelések bruttó 1.790 Forintért átvehetők az ország több mint 400 településének több mint 900 pontján megtalálható GLS CsomagPontján.

Bruttó 30.000 Forint feletti megrendelés esetén a kiszállítás Magyarország területén ingyenes.

A webáruházban a termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben bruttó ár.

A vásárlási információkról vásárlás után azonnal kapsz egy e-mailt, amelyben minden fontos információt megtalálsz.

A megvásárolt termékek vételárának kiegyenlítése jelenleg az alábbi fizetési módok valamelyikével lehetséges:

  • banki átutalás közvetlenül a bankszámlánkra
  • bankkártyával történő fizetés a Barion Payment Zrt. szolgáltatásának segítségével
  • utánvéttel történő fizetés

A fizetési módot a rendelésed leadása előtt a pénztárban tudod kiválasztani.

Előreutalásos vásárlás esetén a vételárat a vásárlást megerősítő visszaigazolásban megtalálható adatok szerint a K&H Banknál vezetett számlára kérjük átutalni. Közleményben kérjük tüntesd fel a megrendelésed számát, melyet a visszaigazolásban szintén megtalálsz.

A megrendelésed feldolgozását kizárólag akkor áll módunkban megkezdeni, amikor a vételár hiánytalanul a fent megjelölt bankszámlán jóváírásra került. Ennek a fizetési módnak a választásával tudomásul veszed, hogy a pénzintézeti átutalás jóváírásának időtartamát nem áll módunkban befolyásolni, ennél fogva az esetleges átutalási késedelemből fakadóan felelősség vagy helytállási kötelezettség minket egyáltalán nem terhel.

Amennyiben bankkártyával szeretnél fizetni, a Barion Smart Gateway felületén a kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok esetében saját jelszóval lehetséges a fizetés, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Webáruházunk a tranzakció végeredményéről kap tájékoztatást, a megadott kártyaadatok nem jutnak el hozzánk!

A webáruház termékkínálatából válaszd ki a terméket és helyezd a kosárba! A Pénztárban válaszd ki a számodra megfelelő szállítási módot, majd a fizetési módnál a Bariont. Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után kattints a “Fizetés Barionnal” gombra, mely átléptet a Barion Smart Gateway online fizetési oldalára, ahol a fizetés részleteinek áttekintése után kell jóváhagynod a fizetést. 

Ehhez meg kell adnod a bankkártyádról az alábbi adatokat:

  • kártyaszám
  • lejárat ideje
  • CSC/CVC kód (Card Security Code/Card Validation Code)

A kártyaellenőrző kód a bankkártya hátoldalán lévő aláírási csíkon feltüntetett szám utolsó három számjegye. Célja az elektronikus adatkezelés biztonságának megerősítése. A CSC kódot a bankkártyád hátoldalán itt találod:

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod az előre feltöltött Barion egyenlegedet. Ebben az esetben e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik érvényes Barion regisztrációval (de nem rendelkezik bankkártyával). Az egyenleg úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénzbefizetéssel a Barion feltöltő pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is).

A Barion Smart Gateway online fizetési oldaláról bármikor visszaléphetsz a webáruházba a lap alján található „Vissza a boltba fizetés nélkül” gombra kattintva, és módosíthatod a korábban megadott szállítási és fizetési módokat.

Sikertelen fizetés esetén ugyancsak a webáruház fizetési oldalára érkezel vissza, ott választhatsz egy másik fizetési módot, vagy újra próbálkozhatsz a bankkártyás fizetéssel.

A webáruházban megrendelt termékek vételárát, a szállítási díjat és az utánvétkezelési díjat átvételkor, a futárnak kell kifizetni készpénzben.

A futár csak az után adja át a csomagot, miután a vételár teljes egészét megtérítetted.

Az utánvétes fizetési lehetőség csak abban az esetben vehető igénybe, ha a csomag kiszállítása magyarországi címre történik. Magyarországon kívülre történő kiszállítás esetén csak banki előreutalásos fizetési lehetőséggel tudsz fizetni.

Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 590 Ft utánvét kezelési költség kerül felszámításra.

Az utánvétkezelési költség leegyszerűsítve egy adminisztrációs költség. A webáruházi rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén mi mindaddig meghitelezzük számodra a termékek és szolgáltatások díját, amíg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted a futárnak.

Tudnod kell, hogy a legtöbb online fizetést lehetővé tevő cég a visszaélések minimalizálása érdekében nagyon komolyan átvizsgálja a webáruházat üzemeltető céget vagy vállalkozást mielőtt szerződést köt vele, tehát az online fizetést biztosító pénzügyi partner egyfajta felelősséget is vállal a webáruházakért, akiknek biztosítja ezt a szolgáltatást. Mégpedig a Vevők, azaz a Te biztonságod érdekében.

Az utánvét és kezelési költség extra költség. Miért vállalnád ezt fel?

Az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetés vagy a közvetlen banki előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük.

Nem találtad meg a választ?

További segítségre van szükséged?

Küldj üzenetet!